Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 16 January 2013

BFF Dunia Akhirat :)



Mak & Umairah 

feling-feling kanak-kanak main kat playground ^____^





PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

10 000 comment:

Sue-Rya Qistina said...

alalalalala..anak beranak tomei je. lama dah tak bawa anak2 g main kt playground since preggy sickness teruk ni. hehehe

cha said...

Teringin nak main dalam ni haha kene tunggu ada baby la kot baru tak pelik masuk dlm ni kan hihi

MizzTina said...

mcm kakak dgn adik gitewww...

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel dua2..hihi

ieda said...

dua2 comel ! ... ;)

Puan Ira said...

@Sue-Rya Qistina

yeke..moga cepat sihat yew..

Puan Ira said...

@cha

insyallah ada bb bole main2

Puan Ira said...

@MizzTina

wah..kelas u...adik dgn kakak

Puan Ira said...

@nuyui a.k.a miss YUI

tq yui

Puan Ira said...

@ieda

tq kak ieda