Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Thursday 21 March 2013

Pizza . Holiday . Birthday


today aku akan cerita dgn pantas utk beberapa tajuk ok . dlm hati nie mmg teringin nak bercerita behari2 tp kelapangan masa x hado la wei ...


BEHOMEMADE PIZZA

after aktiviti BERPOTLUCK , officmate aku ada bg cadangan buat pizza . bila tanya bahan2 semua ada kat dlm pantry so aktiviti nie diteruskan . dan aku wakilkan diri bwk oven sbb kat rumah pun bkn nak guna . ikutkan buat pizza nie x susah wei...cuma kena rajin . hihihihi.....
































 pizza yg telah siap . 
gambar aku xda dlm nie xsemestinya aku xmembantu ok . hehehehe .... aku jd tukang kamerawoman kuikuikuikui........


BERHOLIDAY AT PENANG

Why kalau bercuti mesti penang ????? sbb bg aku pg penang tu adalah destinasi bajet utk family aku . aku just spend rm200 utk ke penang . jimat la kan.... percutian nie x dijangka . biasa la bila x jangka semuanya menjadi . hohohoho...MIL aku teringin nak makan laksa penang so utk meramaikan umat di dlm kereta dia pun jmput la kitaowng nie . yg penting minyang ditanggung penuh MIL aku...hihihihi...

 budak comot . now semua nak buat sendiri kalau x megamuk . sabor je le....



 ondaway ke penang ... mak abah relax yg penting jg umairah jew...


 ondaway ke penang hujan lebat u alls


 tiga sekawan ^___^


 not available


 Tari Cafe .


 nasi goreng special . mmg terbaik!!!!!!!!!


 dinner 

harga kat Tari Cafe berbaloi dgn dia punya service ...


 jumpa kat fb kat Night Market














 cik datin nak pg shopping.

 couple

 aci sedang bershopping ^___^


 


Lunch!!

 cinta sampai akhir hayat 


 sgt lazatttttttt!!!


 budak zaman skrg


 bye-bye penang


BIRTHDAY

08.03.2013 bersamaan Hari Jumaat & bersamaan Hari Wanita adalah Hari Lahir MIL aku . sbnrnya aku pun x ingat tambah plk suami aku lupa..nasib baik la adik ipor aku ingtkan so aritu aku & suami wat surprise kat MIL aku . hanya aku, suami, FIL & umairah yg celebrate MIL aku pnya birthday sbb adik2 ipar aku smua jauh . aku celebrate kat Greentown Seafood .



 bergaya utk celebrate birthday nenek :)


 muka ngada2

 selamat hari jadi mak .


 kesayangan umairah

 abg comel :)

 kepah

 dinner time




















 Sekian, terima kasih ^___________________^






PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

4 000 comment:

eika_jps said...

salam perkenalan....sedapnya pizza tu...terliur saya....best tak holiday kat penang....lepas nie klu sis nak holiday penang lg bleh rojer saya...bleh ronda bukit bendera...hehehe

jemput singgah blog eika yer...mak budak baru belajar menulis...

http://atikarafina.blogspot.com/

cha said...

nak resepi pizza please

:: CIKVIVA :: said...

mesti sedap pizza tu sebab nampak topping dia tebal..hehe

ابو خوخه said...


شركة تنظيف شقق بالخبر