Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 20 February 2013

WW - Selongkar !!!!!



perkara wajib ada : wallet suami, wallet isteri , beg mekap, kunci kereta, camera, pampers

perkara kadang2 ada : botol susu, makanan & baju umairah .

tq beg ko memberi perkhidmatan yg terbaik ^___^

agak2 dalam handbeg korang apa yg ada yew...jom kita selongkar!!!





PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

26 000 comment:

:: Mrs.Eady :: said...

beg doreamon..

Mommy_Cha said...

ade wet tissue+pampers wajib tuh! pastu kena ade lipsetik sebab i oweys suka bibir merah menyala makngah :)
kahkahkah!

ieda immi said...

ekeke sesekali kena selongkar
tapi akak memang suke beg besar nie
nak2 masa anak masih kecil
macam2 leh sumbat ekek ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dlm handbag saya mcm2 ada hihi kdg2 mainan anak pun ada sekali ntah bila yg diletak tu xtau la plak

ctmah said...

time takde anak, beg free sgt2.
bila dah ada anak, penuh ngn baju,pampers,wipes tissue,napkin.hihi

Rina Ellisa said...

mcm2 ada :)

Kakzakie said...

Yg pasti beg kakak dah tak ada pampers lagi...

nuyui a.k.a miss YUI said...

bnda asa je..dompet dan hp..hihi.. bedak kdg2.

Aty_Fared said...

Eeerrrr...kalau cari kunci dlm bag sy blm tentu jumpe..heheh..nak bg tau dlm bag tu mcm2 ade...ngeeee...:-)

Liza Razak said...

saya suka beg besar sebab macam2 barang boleh sumbat..hehe

Hanis Azla said...

beg akak pun lebih kurang gitulah isinya.. lagi satu yg kena ada chewing gum dan clorets.. kalau berjalan mmg penuh sendat handbag tu.. he..he..

IntaNBerliaN said...

sy xnampak brg2 dalam beg.. tp saya nampak beg.. wahhh!! beg jenama idaman.. heheh

Puan Ira said...

@:: Mrs.Eady ::

ni kalah doraemon nie..hehehe

Puan Ira said...

@Mommy_Cha
wet tissue lupa senarai...mmg perlu ada tp kalau abis stock abaikan...u pun suka merah2,sama la kita mak buyung..

Puan Ira said...

@Mommy_Cha
wet tissue lupa senarai...mmg perlu ada tp kalau abis stock abaikan...u pun suka merah2,sama la kita mak buyung..

Puan Ira said...

@ieda immi

mmg kena besor2...hehehe

Puan Ira said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief
mcm tu la kalau beg2 mak..

Puan Ira said...

@ctmah

mmg btol tu..berat la bahu kita membawanya

Puan Ira said...

@Rina Ellisa

tau xpew..mcm2 ada..

Puan Ira said...

@Kakzakie

ya btol...

Puan Ira said...

@nuyui a.k.a miss YUI

wow..bestnya mcm tu..ringan bahu..kiki

Puan Ira said...

@Aty_Fared
mmg conform susah cr..sama la kita

Puan Ira said...

@Aty_Fared
mmg conform susah cr..sama la kita

Puan Ira said...

@Liza Razak
beg besar2 ni byk berjasa dgn tuan..

Puan Ira said...

@Hanis Azla

selagi bole boh kita sumbat jew..

Puan Ira said...

@IntaNBerliaN

hehehe...ala..beg murah..