Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 28 November 2012

WW - Senyumanmu Menawan Buatku Tertawan





sejuk hati mak , semoga anak mak menjadi pilihan yg baik di dunia & di akhirat . 

amin






PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

7 000 comment:

mia izzati said...

comeyyynyee..eii saya susah le nak amik gamboo anak pakai tudung..laju je tangan dia nak bukak likkk...

nuyui a.k.a miss YUI said...

anak3 kcl bertudung mmg rasa sejuk je tgk..

MizzTina said...

alorrr, comelnya..

azizah :) said...

alahaii.. sejuk perot ibu ni... comey :)

Nor Idayu Abd Rahman said...

Comelnya Mairah ni!!!!

Kakzakie said...

Siapalah tak tertawan memandang muka comel macam ini. Sengih dia pun dah memikat hati:)

Mommy_Cha said...

:)
cewah..macam ustajah lah mairah!