Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Friday, 23 November 2012

Boikot !!! Boikot !!! Boikot !!!


SENARAI BARANG YG PERLU KITA BOIKOT UNTUK MEMBANTU GAZA



kita bantu selagi mampu , mana yg boleh kita hindar, kita hindarkan . mmg ramai perkatakan melayu ckp xserupa bikin tp cuba kita hapuskan percakapan mcm tu . cuba kita pikir sekejap orang bukan ISLAM pun berkempen membantu GAZA ini kan kita sebagai umat ISLAM . jgn la alpa pada kesenangan yg Allah s.w.t dah bg pada kita . mari lah kita membantu mereka yg dalam kesusahan mempertahankan ISLAM . detik la sedikit perasaan kasihan terhadap mereka . 

Ya Allah , Engkau maha mengetahui , Engkau selamatkanlah mereka (umat ISLAM) di bumi GAZA .

nota hati : terasa sedih sgt-sgt bila mengenangkan ramai kanak-kanak & ibu mengandung yg meninggal dalam peperangan . xtergambar dlm hati mcm mana ianya berlaku di negara sendiri . :(



PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

10 000 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

doakan yg terbaik...

Wawa said...

coca cola pun. kotex pun. ok 2 ni dah masuk dlm list jugak jgn beli. :)

Kakzakie said...

Sejujurnya mana yg tak menjadi keperluan hakiki kakak akan tinggalkan tapi mana yg terpaksa kakak guna kakak masih gunakan.

CikNaa said...

sib baik sume ni takde kaitan ngan ciknaa..hehe.

Puan Ira said...

@nuyui a.k.a miss YUI

semoga mereka dilindungi

Puan Ira said...

@Wawa

good...

Puan Ira said...

@Kakzakie

ira kotex..ada lg kat umah..so kena hindarkan jgk

Puan Ira said...

@CikNaa

senang la mcm tu..hehehe

Mommy_Cha said...

alamak huggies? err takpe2 mikha pakai drypers hihihihi..saje buat gempak...
tang coca-cola dgn mekdonal tak tahan tu...tapi tgh mengandung ni tahan jela tak elok makan junk food
#senangkan ati sendrik#
kihkihkih
:)
tengkiu bagi info terus tanak pakai kotex...i suka Librese jerrrrrr.... ;p

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah..