Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 8 August 2012

WW : Aksi tido paling sexy




aksi hebat gugurl ira . bila dia dah tido hilang kesopanan , HaHaHaHa.... dan pekara wajib umairah tido mesti x beseluar sbb itu yg gugurl mahukan :) , cuma kalau cuaca sejuk jew pakai seluar itu pun dipaksa .


p/s : arini (09.08.2012) umairah 9bulan . alhamdulillah anak mak dah besar . mogamoga jadi anak yg solehah , dengar kata orang tua , hormati orang tua & menyanygi ahli keluarga bila besar nanti . amin




PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

6 000 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

9 bulan dah ea..

nape la yui xpenh nmpk akk kat ss..hihi

Mommy_Cha said...

alamak cekcinyer dia..hehehehe....!

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaaa :)

Sue-Rya Qistina said...

alalalalalala..ngantok sgt la tu :)

cha said...

Eh hari ni 8/8 kan. Cekcinye baby tdo hehe

Halimaton Hanafee said...

hamboi2...meyeksi...takpe panas gaknya ye dik..