Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 8 August 2012

Ais Krim Free!!




sapa-sapa sanggup beratur panjang dipersilakan . kalau i , sanggup kot sbb nak meriahkan majlis...kuikuikui.. aritu mmg i layan Datuk Lee Chog Wei main & i bangga dgn dia . wei korang kalau kita di tempat dia belum tentu kita dapat main macam tu . 

arini jom serbu Baskin Robbins !!!! & berbuka luar , huahuahuahua..motif sebenar ^_____^



PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

5 000 comment:

msredcheesecake said...

malas pulak nak beratur lelama.... tengok je la...hhee

cha said...

i tak sgup kot nak beratur haha. baik beli je :p

Mommy_Cha said...

boleh tengok jerla..nak beratoq mmg tak la kot..ngan ngendong anak lagi hahahahah!

Sue-Rya Qistina said...

x dpt kot. ade anak tecik mmg agak sukar skit. kang meragam x tentu pasai pulak. hihi. lgpun mmg xdpt sbb cik abg ade show kt KL arini.

izla said...

malas nak beratur kat alamand nun.
dah bajet ramai orang.
duk je la diam2 kat rmh