Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Wednesday, 15 August 2012

Tahniah Kakak Irma



sama cantik sama padan pasangan nie..bila tgk gambar diowng tiba2 feling kawin balik..tingin nak main kawin2 of cos la dgn shuamy tecinta x mau owg lain . HaHaHaHa.. 

sebenornya mak jemah nak bergosip nie, gosip2 happy jew . xdew HOTHOT ok . maj jemah dengar khabar pasangan secocok nie bakal jadi umi & abi . tahniah ye korang berdua!! . kandungan irma sekarang dah 5minggu . kiranya dah sebulan lebih . korang jgn nak begosipgosip ckp awalnya irma preggy . no no ok . diowng bernikah 29 . 06 . 2012 . no no prasangka buruk . skrg pasangan yg baru kawin kebanyakkan murah rezeki utk preggy awal .. mcm mak jemah dulu la..HeHeHeHe..

kalau korang nak cerita lg banyak tentang kehamilan irma ni, korang baca kat OHBULAN .
x kuasa mak nak cerita lebihlebih . ok, bye~~~





PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

5 000 comment:

Julia Yahaya said...

tahniah.. diorg sweet sgt kan :)

Julia Yahaya said...
This comment has been removed by the author.
Mommy_Cha said...

mesti nanti anak comey loter ^__^ cant wait to see lah derang nyer baby!

CikNaa said...

nak preggy lagi.. eh silap! hehe..musti comel giler anak dorang ni.makpak nye senyum alaahai sweet sgt!

nuyui a.k.a miss YUI said...

rezeki..alhmdulillah..

p/s: akk ss katne kak?? akk pon jemput ke rumah ea.. kat taman tun =)