Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Monday 2 July 2012

Bila bayi didera



bila lihat gambar diatas , apa perasan ANDA ??? 
 untuk cerita lanjut korang bc kat SINI

lagi dan lagi kisah dera . manusia dewasa kenapa engkau kejam dengan manusia kecil . apa perasaan kau ketika engkau mendera ??? xdew ke sikit perasaan belas kasihan ??? ye..ira akui kdg2 kita sbgai manusia tidak lepas dari hilang kesabaran . cuma bila kita x sabar kita cuba beselawat & pikir kesakitan dia . ira adalah sorang mak yg garang l tegas l kurang sabar. kdg2 bila umairah buat hal time tu ira letih ,  mmg menguji kesabaran . dan tindakan hampir luar batasan . bg ira sbgai ibu muda & bekerja mmg perlu kesabaran yg tinggi . kdg2 bila dah marah anak kecil , keluar titisan air mata dlm ati berbicara "kesian anak aku nie kena marah, maafkan mak syg..mak x sengaja" pelbagai Allah menguji kesabaran kita . nasib suamy ira jns penyabar dan selalu motivasi ira about KESABARAN . ibuibu muda kita perlu banyak besabar & berusaha utk menjadi ibu yg terbaik . semoga segala usaha kita dipermudahkan .


i love u baby



Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. 
Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, 
fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"..amin


PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

2 000 comment:

Izwa Kamaruddin said...

org tu mesti ade mslh mental!

Kakzakie Purvit said...

Ramai manusia kian kejam sekarang nie...