Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Tuesday 17 April 2012

Business

Tok!!Tok!!Tok!! Assalammuailaikum shemua, x jawab dosa...

dah lama rasanya diri nie x mengupdate, ada yg rindu patik x??hehehe..mayak la ko punya rindu mcm la ko tu retis..dush!!dush!!dush!!, rasanya bila dah menjd seorg ma nie, rasa masa tu xmencukupi jew..dgn urusan kerja + urusan keluarga..nak plak skrg nie ira & shuamy terchenta dah wat perniagaan kecil-kecilan...alhamdulillah impian utk buka bisness tercapai..harap2 kami berjaya..amin..business yg kami buat ialah membuka GERAI YONG TAU FOO..so sesiapa yg area SG.SIPUT sila la rajinkan diri utk ke gerai saya... disbbkan tugas sy sudah bertambah, jd mowd utk mengupdate sgt la lmbt..

so...sekian, TQ ^____^

Doa Murah Rezeki :
"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

0 000 comment: