Ya Allah , kurniakanlah kepada kami daripada pasangan-pasangan hidup kami, dan zuriat-zuriat kami apa sahaja yang menyejukkan mata kami dan jadikanlah kami sebagai ikutan bagi orang-orang yang bertaqwa . amin .

Thursday, 12 July 2012

Omey Omey



tgk pic ni , merah kau baby tembam . merah itu menarik . ilovered . korang tgk pp & lengan , bambam .. omeyomeybagat ^_^ bila tgk gugurl ni, rasa rindu sgtsgt kat anak . gugurl tunggu mak balik kerja yew..


PECAH KACA PECAH GELAS, DAH BACA HARAP BALAS {。^___^。}

7 000 comment:

cha said...

alah comelnya rasa nk mkn lengan dia huhu. kita dh follow awk :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram tgk!!

:: Mrs.Eady :: said...

comel!!!!!!!

leeza said...

comelnye! nak gigit2 je rase.. hehe~

dok tenung je pic ni dgn harapan terkenan dgn kecolannya :p hihi

CikPuan Ira said...

@cha

comel kan...tq cha ;)

CikPuan Ira said...

@leeza

xpe..tenung jew...nnti bb omey

CikPuan Ira said...

@leeza

xpe..tenung jew...nnti bb omey